Wardatul Jannah ^^, WARDATUL JANNAH ^^,: Ai Shite Imasu :')

27 November 2013

Ai Shite Imasu :')



بسم الله الرحمن الريم 
 اسلام عليكم ورحمة الله وبركاته


Aku juga pernah dilukai.
Aku juga pernah membenci.
Aku juga pernah menyalahkan orang lain.
Aku juga pernah berputus asa.
Aku juga pernah menangis seorang diri di dalam diri merasakan kebahagiaan telah meninggalkan aku. 

Tapi wahai anakku, tanpa pengkhianatan dan perpisahan, manalah aku mengerti kebahagiaan yang dicapai ketika mendekati Allah pada waktuku susah.

Oleh itu wahai anak kesayanganku, engkau harus terus mencuba dan jangan berputus asa melakukan kebaikan.

Jangan sesekali kerana sekali dua dilukai maka kamu terus berhenti melakukan kebaikan.

Aku akan melihatmu dan nescaya kekentalanmu akan menyentuh hatiku dan air mataku mengalir kerana kebahagiaan.

Percayalah anakanda, kamu akan menjumpai kebahagiaanmu asalkan kamu tidak melupai Allah dan tidak meninggalkan Quran.

Senyum  fii hifzillah ~

-SangMurabbi-



aku rindu dia , ya Rabb :'(



No comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen